23/5/18

Διαβάστε το οι "έξυπνοι δημοκράτες" της Αθήνας, για να μην λέτε και γράφετε αστήρικτα πράγματα για τον Μπουτάρη και τη Θεσσαλονίκη

Μας βάζει στο βρακί του ο παμπόνηρος βλάχος και εμείς πνιγόμαστε στην κορεκτίλα…
Γράφει για το myportal.gr ο Δημοσιογράφος Χρήστος Νικολαΐδης   
Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010, του Άη Δημήτρη, ακριβώς 11 ημέρες πριν τις δημοτικές εκλογές ο Γιάννης Μπουτάρης, που κατά δήλωση του δεν πάει ποτέ σε εκκλησία, πηγαίνει προφανώς επειδή είναι υποψήφιος δήμαρχος να «δει και να τον δουν» στο ναό  του πολιούχου μυροβλήτη. Βέβαια, όλως τυχαίως εκεί χοροστατεί ο Μητροπολίτης Άνθιμος και μαζί με τον  τότε πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου παρακολουθούν με βαθειά κατάνυξη την πανηγυρική λειτουργία. Βέβαια, το κάνει χωρίς την παραμικρή συστολή, καθώς μόλις δύο ημέρες νωρίτερα, χαιρετίζοντας δύο διαφορετικές εκδηλώσεις, μία της ΔΗΜΑΡ, με ομιλία του Φώτη Κουβέλη και μία του υπουργείου Εσωτερικών, με ομιλητή τον τότε υπουργό Γιάννη Ραγκούση, έχει αποκαλέσει «Μουτζαχεντίν» τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης! Μάλιστα, στη δεύτερη εκδήλωση τον είχε κατηγορήσει ότι αντί να κάνει συσσίτια για τους φτωχούς αλλάζει κάθε Κυριακή άμφια
Βέβαια, όλα αυτά δεν τον αποθαρρύνουν από το να πάει στον Άγιο Δημήτριο. Και όχι μόνο να παραστεί στη λειτουργία αλλά και να μείνει μετά το τέλος της και να στριμωχτεί ως παρθενόπη του κατηχητικού για να φιλήσει το χέρι του «Μουτζαχεντίν» και να πάρει απ’ αυτό το αντίδωρο, που προφανώς αν και άνθρωπος που δεν πατά ποτέ το πόδι του στην εκκλησία, αισθάνεται την ανάγκη να γευθεί… 
Ο καθένας αναρωτιέται: τι δουλειά έχει εδώ ο Μπουτάρης να θέλει να ασπαστεί το χέρι του Μητροπολίτη, όταν τον βρίζει σκαιότατα και μάλιστα δημοσίως; Η απάντηση έρχεται μόλις ο Άνθιμος αντικρίζει τον υποψήφιο δήμαρχο μπροστά του! Τον στολίζει σε άπταιστα γαλλικά, όπως μπορεί εύκολα να αντιληφθεί κανείς, γιατί μία τόσο υποκριτική συμπεριφορά ίσως μπορεί να κολάσει και άγιο (μάλλον ευκολότερα εάν πρόκειται για τον «Άγιο Θεσσαλονίκης») … 
Η συνέχεια είναι γνωστή: τα λόγια του Ανθίμου «θα κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να μην βγεις ποτέ δήμαρχος», γίνονται παντιέρα στην προεκλογική εκστρατεία του παμπόνηρου βλάχου. Το σκηνικό ερεθίζει και ενεργοποιεί τα πολιτικά αντανακλαστικά του κεντροαριστερού ακροατηρίου, στο οποίο απευθύνεται ο Μπουτάρης, που περίπου ταυτίζεται μαζί του, καθώς δεν ανέχεται έναν παπά σε ρόλο πολιτικού παράγοντα. Ταυτόχρονα τα λόγια αυτά ενισχύουν τα πλούσια ενοχικά σύνδρομα του δεξιού ακροατηρίου, που πέφτει σε παγωμάρα! Ο Μπουτάρης 11 μέρες μετά χάνει με μόλις 4 μονάδες διαφορά και την δεύτερη Κυριακή κερδίζει τον Κώστα Γκιουλέκα με διαφορά μόλις 341 ψήφων… 
Είναι άραγε άσχετο το περιστατικό του 2010 με αυτό το απαράδεκτο και αποτροπιαστικό του Σαββάτου στους εορτασμούς της Ποντιακής Γενοκτονίας; Δύσκολο να το απαντήσει κανείς…  Όλοι ξέρουμε ότι του Μπουτάρη του αρέσει να προκαλεί, τον φτιάχνει να βγάζει την γλώσσα σε κατεστημένες ιδέες, μοιάζει να ηδονίζεται όταν πάει κόντρα σε όσα ο λαός μας πιστεύει για την Πατρίδα, την Θρησκεία, την Μακεδονία, τον καθωσπρεπισμό, τα δημόσια αξιώματα. 
Σίγουρα μαρτυρά φασισμό κάθε ξυλοδαρμός και όλοι αποδοκιμάζουμε όσους νομίζουν ότι με τη βία κανείς εκφράζεται, αποδοκιμάζει ή καταθέτει πολιτική άποψη. Είναι λυπηρό το θέαμα ένας άνθρωπος περασμένης ηλικίας να δέχεται τέτοια επίθεση, η εικόνα βιάζει την αισθητική μας, το δημοκρατικό μας φρόνημα και γεμίζει τα στήθια μας με γνήσια, ατόφια οργή εναντίον των αυτουργών…
 Ο Γιάννης Μπουτάρης πήγε στη συγκεκριμένη εκδήλωση ενώ νωρίτερα είχε οικοδομήσει για τον εαυτό του ένα σκληρό προφίλ πολέμιου του χώρου. Πήγε να συναντήσει τους πόντιους όταν λίγες ημέρες πριν είχε δηλώσει ότι «χέστηκα εάν ο Κεμάλ είχε σκοτώσει Έλληνες ή όχι». Πήγε σε μία εκδήλωση μνήμης της Γενοκτονίας όταν έχει επανειλημμένως εκθειάσει τον ηγέτη που συνέλαβε, οργάνωσε και ολοκλήρωσε τον διωγμό όλων των χριστιανικών πληθυσμών της εγγύς ανατολής. Ώρες πριν τη συγκέντρωσε είχε απλωθεί ως αυγουστιάτικη δασική πυρκαγιά η είδηση ότι ο Μπουτάρης είχε δώσει άδεια να γίνει, την ημέρα μνήμης για την ποντιακή γενοκτονία και η «πορεία υπερηφάνειας» των ομοφυλοφίλων, την οποία ο ίδιος και οι συνεργάτες του ή σνόμπαραν ή δεν κατάφεραν να ανασχέσουν. Ωστόσο, το δεδομένο είναι ότι η φήμη αυτή απλώθηκε στις τάξεις των Ποντίων και σκόρπισε οργή στα μέλη της. Είναι λίγο αφελές, μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό να δεχθούμε ότι ο ίδιος, με το ιδιαίτερο επικοινωνιακό ταλέντο που διαθέτει, περίμενε τους συμμετέχοντες να τον υποδεχτούν με ανθοδέσμες. Κάτι άλλο συνέβη. 
Είναι σα να λέμε ότι ο Άδωνις Γεωργιάδης θα πήγαινε αμέριμνος σε μία λαϊκή συνέλευση στα Εξάρχεια,  ο Θύμιος Λυμπερόπουλος επίσης ανυποψίαστος να χαιρετίσει μία συνάντηση μελών της Uber,  ή ο Τσουκαλάς με την ίδια αφέλεια να απολαύσει ένα ντέρμπι του Ολυμπιακού με τον ΠΑΟΚ στην θύρα 4 της Τούμπας. Σίγουρα, η βία είναι καταδικαστέα, όλοι μας καταδικάζουμε τους εκφραστές της, ωστόσο μερικά πράγματα δεν γίνονται…   Είναι υποκριτικό να μην ξεχωρίζουμε τις ιδιαιτερότητες ενός τέτοιου περιστατικού. 
Ο Γιάννης Μπουτάρης ήξερε πολύ καλά τι τον περιμένει, όπως και τότε που περίμενε υπομονετικά στην ουρά για να πάρει το αντίδωρο από το χέρι του «Μουτζαχεντίν» Ανθίμου!  Γιατί από σήμερα ο ίδιος και οι υποστηρικτές του θα κινήσουν γη και ουρανό για να μας βάλουν να διαλέξουμε μία από τις πλευρές της αθλιότητας. Θα μας πουν ξεκάθαρα: ή θα είστε με τον Μπουτάρη ή με τους φασίστες που τον χτύπησαν. Εκεί παίζεται το παιχνίδι ξεκάθαρα! Η απάντηση πρέπει να είναι εξίσου ξεκάθαρη: όχι στην αθλιότητα του Μπουτάρη, που δεν υπολογίζει τις ευαισθησίες του λαού! Και την ίδια στιγμή όχι στις αθλιότητες των τραμπούκων, όχι στη βία, νέτα σκέτα. 
Βέβαια, στο πλαίσιο της… κορεκτίλας, που διατρέχει τα πάντα οι καταδίκες για το ανεπίτρεπτο αυτό περιστατικό γίνονται χωρίς αστερίσκους, «ναι, μεν αλλά» και υποσημειώσεις. Αυτό από μόνο του βγάζει μία υποκρισία, σα να ξέρουμε τι πραγματικά ισχύει αλλά ντρεπόμαστε ή φοβόμαστε να το πούμε γιατί αυτό, όταν εκφέρεται δημόσια, ακούγεται κάπως μπρουτάλ. Όταν όμως μία κοινωνία δειλιάζει να δει τα ζητήματα κατάματα και χωρίς τις κορεκτίλες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τον κατεστημένο πολιτικό καθωσπρεπισμό, τότε έχουμε πρόβλημα… 
Τέλος, είναι πράγματι εξοργιστική η θέση ότι η επίθεση στον Μπουτάρη βγάζει στην επιφάνεια το μαύρο πρόσωπο της Θεσσαλονίκης ή ότι επαναφέρει το κλίμα του Γκοτζαμάνη και της καρφίτσας. Αυτά είναι ανοησίες! Σε κάθε κοινωνία υπάρχουν ομάδες και στοιχεία που δρουν στο περιθώριο μακριά από τους νόμους, τους κανόνες και τις συνήθειες κάθε οργανωμένου συνόλου. Δεν χρωστάμε σε τίποτε όλοι οι υπόλοιποι να απολογούμαστε για τις πράξεις τους…

Πηγή: http://myportal.gr/mas-vazi-sto-vraki-tou-o-pamponiros-vlachos-ke-emis-pnigomaste-stin-korektila/

20 σχόλια:

  1. "...Θα μας πουν ξεκάθαρα: ή θα είστε με τον Μπουτάρη ή με τους φασίστες που τον χτύπησαν. Εκεί παίζεται το παιχνίδι ξεκάθαρα! Η απάντηση πρέπει να είναι εξίσου ξεκάθαρη: όχι στην αθλιότητα του Μπουτάρη, που δεν υπολογίζει τις ευαισθησίες του λαού! Και την ίδια στιγμή όχι στις αθλιότητες των τραμπούκων, όχι στη βία, νέτα σκέτα. ..."

    Θα τους πούμε ξεκάθαρα: Είσαι με τον μπουτάρη που λατρεύει και σέβεται τον ΦΑΣΙΣΤΑ και ΝΕΟΝΑΖΙ κεμάλ ή με εμάς που συχαινόμαστε τον κεμάλ;
    Είσαι με τον μπουτάρη που μόνο καλά λόγια λέει για τον ΡΑΤΣΙΣΤΗ κεμάλ ή με εμάς που συχαινόμαστε τον κεμάλ;

    Χρειαζόμαστε όλοι μας επειγόντως on-line μαθήματα προπαγάνδας και επιχειρηματολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει και άλλο θέμα. Ο μπουτάρης παρουσιάζεται ψευδώς ως πρώην αλκοολικός ενώ οι πράξεις του δείχνουν ότι δεν σταμάτησε να πίνει εδώ και δεκαετίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εκείνα που διαπιστώνω διαβάζοντας το άρθρο του Χρήστου Νικολαΐδη είναι.
    α)Ο δημοσιογράφος αυτός εκδηλώνει τις ρατσιστικές του λογικές. Μόνο ένας ρατσιστής θα περιελάμβανε στα επιχειρήματα του ενάντια στον Μπουτάρη την φράση «πονηρός βλάχος»
    β)Ο δημοσιογράφος αυτός με την φράση του «μας βάζει στο βρ.. ο παμπόνηρος βλάχος» χυδαιολογεί.Ας διαβάσει τον κώδικα της δημοσιογραφικής δεοντολογίας και θα αντιληφθεί ότι την παραβιάζει κατάφωρα.
    γ) Ο δημοσιογράφος αυτός στην αντιπαλότητα του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Ανθιμου με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Μπουτάρη αναφέρει την φράση του Ανθιμου «θα κάνω ότι περνά από το χέρι μου για να μη βγει ποτέ Δήμαρχος.Αυτή είναι η δουλειά ενός μητροπολίτη; Να αποφασίζει ποιος θα βγει δήμαρχος;Αυτά διδάσκει η χριστιανική θρησκεία; Νομίζω ότι μας μεταφέρει η φράση αυτή στο αντιδραστικό και θεοκρατικό ισλάμ όπου οι μουφτήδες αποφασίζουν για τα πάντα..Και ο Χρήστος Νικολαΐδης την φράση αυτή την άφησε ασχολίαστη.
    κ. Σάββα Καλεντερίδη . Άρθρα του τύπου αυτού που εντάσσονται στην κατηγορία των υποπροϊόντων της δημοσιογραφίας και είναι ισάξια με τα σκουπίδια εκτιμώ ότι δεν έχουν θέση σε μια ιστοσελίδα για τις διεθνείς σχέσεις , την εξωτερική πολιτική την άμυνα και το ποντιακό ζήτημα.
    Αύριο μεθαύριο άλλοι ρατσιστές θα εκφραστούν ρατσιστικά για τους πόντιους και θα χυδαιολογούν αναφερόμενοι σε αυτούς.
    Τι θα κάνετε τότε; Θα αναρτήσετε άρθρο ρατσιτικό για τους πόντιους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο , η γνώμη σου για τον Μπουταρη πια είναι ; Αυτές τις βλακείες που λέει κατά καιρούς (Μακεδονικό, γενοκτονία Ποντίων, σχέσεις ανθρώπων κτλ) , τις επικροτείς ; Όλα αυτά που του συμβαίνουν , αυτός τα προκαλεί !! Δυστυχώς , νομίζω οτι δεν έχουμε σοβαρούς ανθρώπους σε θέσεις κλειδιά !! Όταν ανοίγεις το στόμα σου πρέπει να ξέρεις τι λες , δεν είσαι ο τυχαίως , είσαι ο Δήμαρχος μιας μεγάλης πόλης !!

      Διαγραφή
    2. Χρήστος
      Εξαιρετικό το σχόλιο σας για το άρθρο στην ιστοσελίδα του infognomon. Nai μεταξύ Μπουτάρη και φασιστοειδών που, όπως δήλωσαν ξυλοφόρτωσαν τον Μπουτάρη χωρίς να ξέρουν ποιος ήταν, ενώ ηταν και υπό την επήρεια ναρκωτικών και αλκοολ, ναι προτιμω το Μουτάρη.

      Διαγραφή
    3. Νίκος(23/5 8.39μμ athanicol (23/5 9.16μμ)
      Η άποψη μου για τον Μπουτάρη είναι .
      Πρόκειται για άτομο ιδιόρρυθμο, ενίοτε αθυρόστομο, ελάχιστα διπλωματικό, που δημοσιοποιεί τις απόψεις του αδιαφορώντας για τις τυχόν αρνητικές αντιδράσεις συντηρητικών πολιτών.Συνεπώς είναι άτομο που λέει ελεύθερα αυτά που πιστεύει. ΄
      Όσα λέγει γα το μακεδονικό και για τους Τούρκους (όχι το ποντιακό) οφείλονται στην στυγνή ρεαλιστική επιλογή για αύξηση των τουριστών από την FYROM. και από την Τουρκία.Οι Τούρκοι τουρίστες μπορούν αθρόα να επισκέπτονται τη Θεσ/νίκη που έχει πολλά μνημεία της Οθωμανικής εποχής.
      Αυτά που λέγει και κάνει για τις σχέσεις των ανθρώπων (πχ gay κλπ) με αφήνουν αδιάφορο γιατί αυτά γίνονται εδώ και χρόνια σε όλη την Ευρώπη.Εξ άλλου έχω ακούσει ότι στις διαδηλώσεις - πορείες αυτών συμμετέχουν πολλά άτομα που δεν είναι gay
      Πρόσφατα σε αυτό το site έγραψα ότι δεν συμμερίζομαι όλες τις απόψεις του Μπουτάρη (μάλλον τις περισσότερες) Έγραψα όμως και την κάθετη διαφωνία μου με αυτούς που ξυλοφόρτωσαν έναν άνθρωπο - παραβλέπω εδώ την ηλικία του και την θεσμική του θέση- επειδή εκφράζει διαφορετικές απόψεις από τις δικές τους που είναι ξεκάθαρα φασιστικές και ρατσιστικές θέσεις.

      Διαγραφή
    4. Χρήστο,

      >Ο δημοσιογράφος αυτός εκδηλώνει τις ρατσιστικές του λογικές<

      Πόσες και ποιες είναι αυτές οι ... ρατσιστικές λογικές;

      Διαγραφή
    5. Nativist 24/5 10.14 πμ
      H έννοια του όρου ρατσισμός περιγράφεται σε όλα τα ελληνικά ερμηνευτικά ετυμολογικά λεξικά.
      Στην πρώτη παράγραφο του σχολίου μου (23/5 7.37μμ) αναφέρω
      α) Ο δημοσιογράφος αυτός εκδηλώνει τις ρατσιστικές του λογικές.Μόνο ένας ρατσιστής θα περιελάμβανε στα επιχειρήματα του ενάντια στον Μπουτάρη την φράση «πονηρός βλάχος» Όταν επιτίθεσαι εναντίον κάποιου προσώπου και χρησιμοποιείς την ράτσα του ως επιχείρημα τότε φανερώνεις ξεκάθαρα τις ρατσιστικές σου λογικές.

      Διαγραφή
    6. Δεν κατάλαβες τι σού έγραψα. Πολλές λέξεις, ενώ έχουν πληθυντικό, πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο στον ενικό, άλλως δεν έχουν νόημα.
      Λογική, νοοτροπία, πολιτική συμπεριφορά, ρατσισμός κ.ά. έχουν νόημα μόνο στον ενικό. Κι όμως, ακολουθώντας πιστά την κακοποίηση και καταστροφή τής γλώσσας μας, ακούμε ακόμη και μέσα στην Βουλή, να χρησιμοποιούνται και στον πληθυντικό, δείχνοντας τι αγράμματοι μάς κυβερνούν.

      Ο δημοσιογράφος αυτός εκδηλώνει την ρατσιστική του λογική είναι το σωστό, διότι δεν υπάρχουν πολλές λογικές. Κατάλαβες;

      Διαγραφή
    7. Δυσυχώς γι'αυτούς που μάς κυβερνούν, ορατούς και αόρατους, υπάρχουν και πολλές λογικές και πολλές αλήθειες!!! Αυτοί ξέρουν γιατί το κάνουν. Πρέπει όμως να το καταλάβουμε και εμείς:
      πολλές λογικές = παραλογισμός (ήτοι το επιδιωκόμενο από τα αφεντικά)!!!

      Διαγραφή
  4. Νομίζω ότι το παραπάνω άρθρο δικαιώνει την θέση μου εδώ.

    Όλα έγιναν προμελετημένα και εκ τού πονηρού. "Μπορείς να ξεγελάς λίγους για πολύ, πολλούς για λίγο, αλλά ποτέ όλους για πάντα".

    Περί πολιτικής βίας κατά του Μπουτάρη. (ή «ο Μπουτάρης λαγός»)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς υπάρχουν ηγέτες πολύ κακής ποιότητας !!! Όλα αυτά που του συνέβησαν ήταν και λίγα , πολύ τυχερός ο βλάχος !!!! Άνθρωπος με 75 χρόνια στην πλάτη , με τέτοια μυαλά για ομοφυλόφιλους , ανιστόρητος , μέθυσος ... τι περιμένουμε απο αυτο το άτομο ; και λίγα του έκαναν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ξέρω ότι την ημέρα που θα έπρεπε εμείς οι ίδιοι και ο ελεεινός Τύπος, κοινώς οι εφημερίδες, να είμαστε συγκεντρωμένοι στο να αποτίουμε φόρο τιμής στην μνήμη των Ποντίων που σφαγιάστηκαν από το Τουρκικό κράτος, το πανελλήνιο, όλοι εμείς δηλαδή, ασχοληθήκαμε πρώτα με το ότι ο Μπουτάρης επέτρεψε να γίνει την ίδια μέρα το gay pride και λίγες ώρες μετά με το ξυλοφόρτωμα του Μπουτάρη. Άρα, ο Μπουτάρης και οι κύκλοι πίσω από αυτόν κατάφεραν να μην ασχοληθούμε με την Γενοκτονία των Ποντίων αλλά με τις φάπες που έφαγε ο Μπουτάρης. Ο άνθρωπος πέτυχε το σκοπό του όσο δεν παίρνει. Βεβαίως είμαι κατά της άσκησης βίας και καταδικάζω την ενέργεια από κάθε πλευρά. Και όντως είναι πρόβλημα το πώς να ενεργεί κανείς με τον καλλίτερο τρόπο όταν το σκηνικό είναι στημένο. Το καλλίτερο πιστέυω θα ήταν να τον είχαν αγνοήσει πλήρως. Σαν να μην υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας σκεφθούμε όλοι το εξής απλό:
    Εάν κάποιος ή κάποιοι, όσο το δυνατόν περισσότεροι, δηλώσουμε:
    "Χεστήκαμε αν έφαγε ξύλο ο Μπουτάρης"
    τι μπορεί να κάνει η Ασυνομία, η Εισαγγελία και στο τέλος η Δικαιοσύνη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν όλοι καταλήξαμε ομόφωνα!! Καταδικάζουμε τη βία, αλλά ο Μπουτάρης χρειάζεται ένα χέρι ξύλο(κατά Μπουτάρη διάλεκτο και ευαγγέλιο). Το θέμα θεωρρείται λήξαν! Πάμε γι άλλα τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μήπως χρειάζεται ως κοινωνία να επαναπροσδιορίσουμε, τι σημαίνει Φασισμός, Τι Πατριωτισμός και άλλες λέξεις που έχουν χάσει την έννοιά τους είτε λόγω εξέλιξης των γενεών και είτε σκόπιμα όπως συμβαίνει τώρα, προπαγανδιστικά. Οποιος εκφράζει διαφορετική άποψη για τα πρεπαγμένα των κυβερνώντων παίρνει έπαθλο, την ταμπέλα του φασίστα ή του μη προοδευτικού. Τι σημαίνει Προοδευτικός, αυτός που με θρασύτητα εκφράζεται για Ιστορικά Γεγονότα, ως ειδήμων Ιστορικός ή αποκαθιστά το Υπουργείο Εξωτερικών, π.χ. Μπουτάρης. Είναι θλιβερό να βλέπεις να κτυπιέται ένα γεροντάκι, αλλά ο πρώτος Πολίτης της Θεσσαλονίκης χρειάζεται να έχει όραμα και να σέβεται τους πολίτες. Εξισώνετε τον ξυλοδαρμό με αυτά που είπε ο Μπουτάρης και είναι βαρύτερος αυτός και καμμία αναφορά στα λεγόμενά του.Αυτός είναι Προοδευτισμός και όλοι οι έχοντες διαφορετική γνώμη φασίστες; Χάσαμε τα αυτονόητα και όχι μόνο δεν πρέπει να τα λέμε, γιατί είναι αυτονόητα αλλά πρέπει να τα φωνάζουμε κιόλας και το θέμα δεν είναι λήξαν όπως παραπάνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο επαναπροσδιορισμός τής γλώσσας πρέπει οπωσδήποτε να γίνει, διότι σε λιγο δεν θα μπορούμε να συνεννοηθούμε μεταξύ μας. Δυστυχώς, μετά την Μεταπολίτευση, επεκράτησε η λεξιπενία, αλλά και η σκόπιμη διαστρέβλωση εννοιών, διότι ακριβώς θεωρήθηκε "προοδευτικιά" (sic). Αν προσθέσεις και την παραποίηση λέξεων προς δήθεν εκδημοτικισμό(*), η γλώσσα σβήνει.

      Όσον αφορά στον Μπουτάρη, εσέπραξε αυτό που γύρευε, για λόγους που ο ίδιος ξέρει.

      (*) Το αμέσως, επίρρημα χρονικό, που σημαίνει τάχιστα, αυθωρεί, αντικαταστάθηκε από το άμεσα, επίρρημα τροπικο, που σημαίνει κατ' ευθείαν, χωρίς την μεσολάβηση τρίτου.

      Το απλώς, επίρρημα ποσοτικό, που σημαίνει μόνο, μονάχα, αντικαταστάθηκε από το απλά, επίρρημα τροπικό, που σημαίνει με απλό τρόπο.

      Υπάρχει σωρεία τέτοιων περιπτώσεων, έχουν πλειστάκις επισημανθεί από φιλολόγους σε εφημερίδες και τηλεοπτικές εκπομπές (δεν μπορούμε να έχομε παράπονο στους πνευματικούς ταγούς τής χώρας, ότι δεν έκαναν τίποτε), αλλά τίποτε δεν άλλαξε και ούτε αισιοδοξώ ότι θ' αλλάξει απ' εδώ και πέρα.

      Διαγραφή
  10. Αν λειτουργουσε η Δικαιοσυνη δεν θα τολμουσε το αθλιο ραμολιμεντο να κανει αυτες τις δηλωσεις που εξαγριωσαν οχι μονον τους Ποντιους .Τελικα ο ρατσισμος λειτουργει μονον εις βαρος των Ελληνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.